MOJ PRIJATELJ VJETAR


 

Puni vjetre sa južnoga mora

Ovlaži mi kruh sa sedam kora

Da ga svojim suzama ne mijem

Da ga dahom patnika ne grijem

Izbriši mi i suzu u oku

Zacijeli mi ranu preduboku

Donesi mi dašak domovine

Dragi miris stare borovine

Blagi šapat staričice moje

Dio neba najsvjetlije boje

Besjedi mi prijatelju mio

Jesi li mi zavičaj vidio

Da li si ga tihom kišom prao

Zlatne kapi sa neba mu slao

Da l’ još tinja vatra na ognjištu

Jeli pusto na starom bunjištu

Čuju li se dječji poklici

Svijetle li se ilindanski svici

Mirišu li suhe oskoruše

Da l’ se stari kotlovi još puše

Poteče li lozovača ljuta

Kao dosad nebrojeno puta

Mirišu li kukuruzi zreli

Sa žerave rumeni i vreli

Čuje li se žamor djevojaka

Duge kose, zlatnih uvojaka

Zriju li mi duhaništa žuta

Vinogradi ispod starog puta

Da li mi je bunar presušio

Il’ se čistom vodom napojio

Dolaze li s juga lastavice

Gnijezde li se ispod tavanice

Da l’ još cvrčci svoju pjesmu poje

Da l’ se pčele nad košnicom roje

Viđaš li mi najmiliju mati

Malog psića što ju vjerno prati

Kol'ko noći besanih probdije

Kol'ko suza za sinom prolije

Kad se budiš nad zavičaj svio

Pozdravi je prijatelju mio

Poljubi joj čelo izborano

Okupaj joj lice razdragano

Pozdrave joj od sina prenesi

I novost joj najljepšu donesi

Snažno puni i svi neka znaju

Ja se vraćam rodnom zavičaju

Vratit ću se kad javor zažuti

Kad se miris proljeća oćuti

Vratit ću se da ne idem više

Da mi vjetar tragove izbriše!

Frano Mikulić Jukić

  1. Komentariši

Komentariši

