Engleski i naški


Znamo mi svi engleski pa zar nije ljepše pisati po naški tako da svi vide i čuju ja sam u Australiji već oko 15 godina i lipo je navikneš na jude i ostalo ali mi fali naški govor ono naše ajde na kavu,pričekaj da se varenika skuva i tako te neke stvari.Hrvatski pričam ovde sa vama i na našim okupljanjima jednom mjhesečno i to je to ali nedam se ja tako lako pozdravljam sve u Duvnu i okolicu njega i jedva čekam sljedeću godinu kada napokon dolazim doli jeeeeeeeeeeeeeeee

 

http://www.kongora.net/index.php?option=com_easygb&Itemid=29&limit=30&limitstart=30

  1. Komentariši

Komentariši

